IL, WI, & USA Beach Bum Band BN Bashes

Meet up with some of your friends from BN and find out who's going to the show

Moderators: SMLCHNG, Saltx3

Harbor Baby
I gotta go where it's warm
Posts: 660
Joined: January 22, 2006 1:46 pm
Number of Concerts: 0
Location: NOT AT COLLEGE ANYMORE!!!!!!!!!!!!

Post by Harbor Baby »

CaptainP wrote:
Harbor Baby wrote:
CaptainP wrote:
Johnny wrote:
Harbor Baby wrote:
Johnny wrote: When you say here... where do you mean? Your town? House? Bedroom?
I think she means her school Johnny.....geez...the bedroom??? Isn't that a little inappropriate??? :wink:
Sorru I was just trying to be detailed oriented
There are rooms OTHER than bedrooms? :o
Oh I missed you CaptP and your naive comments :wink:
I"m just sayin'. I've spent so much time in hotels with just the one room... :wink:
Nice cover :wink:
But there's this one particular harbour
So far but yet so near
Where I see the days as they fade away
And finally disappear

CaptainP
Last Man Standing
Posts: 33040
Joined: April 12, 2003 12:16 pm
Favorite Buffett Song: OPH
Number of Concerts: 39
Favorite Boat Drink: Delicious Trappist Ales
Location: The Far Side Of The Living Room

Post by CaptainP »

Harbor Baby wrote:
CaptainP wrote:
Harbor Baby wrote:
CaptainP wrote:
Johnny wrote:
Harbor Baby wrote: I think she means her school Johnny.....geez...the bedroom??? Isn't that a little inappropriate??? :wink:
Sorru I was just trying to be detailed oriented
There are rooms OTHER than bedrooms? :o
Oh I missed you CaptP and your naive comments :wink:
I"m just sayin'. I've spent so much time in hotels with just the one room... :wink:
Nice cover :wink:
:pirate: :pirate: :pirate:

CaptainP
Last Man Standing
Posts: 33040
Joined: April 12, 2003 12:16 pm
Favorite Buffett Song: OPH
Number of Concerts: 39
Favorite Boat Drink: Delicious Trappist Ales
Location: The Far Side Of The Living Room

Post by CaptainP »

I talked to Alice yesterday. WE NEED MORE DATES ON THE SCHEDULE!!!

Harbor Baby
I gotta go where it's warm
Posts: 660
Joined: January 22, 2006 1:46 pm
Number of Concerts: 0
Location: NOT AT COLLEGE ANYMORE!!!!!!!!!!!!

Post by Harbor Baby »

CaptainP wrote:I talked to Alice yesterday. WE NEED MORE DATES
ON THE SCHEDULE!!!
Agreed!!!!
But there's this one particular harbour
So far but yet so near
Where I see the days as they fade away
And finally disappear

Johnny
I Love the Now!
Posts: 1915
Joined: January 21, 2004 9:36 am
Number of Concerts: 0
Location: Where's my pants?

Post by Johnny »

CaptainP wrote:I talked to Alice yesterday. WE NEED MORE DATES ON THE SCHEDULE!!!
I am working on it. We are re-doing the set list a little, writing new songs for the next CD and all that good stuff.
ImagePre Orders @ www.beachbumband.com| Drop date is 12/09/2008!

Tiki Bar
Thank God the Tiki Torch Still Shines
Posts: 23772
Joined: August 30, 2002 12:13 pm
Favorite Buffett Song: One Particular Harbour / Tin Cup Chalice medley!
Number of Concerts: 30
Favorite Boat Drink: Friends don't let friends drink tequila! Beer me!
Location: location location

Post by Tiki Bar »

Lisa34 wrote:
Johnny wrote:
PalmTreeGal wrote:
Tiki Bar wrote:Anyone??

Date: Saturday, October 7, 2006
Time: 7:00 PM

Location:
St Charles Scarecrow Festival
Lincoln Park, Rt 64 and 4th Street
St Charles, IL
I was thinking about it. Is this a keet friendly gig or not? I'm guessing yes but wanted to find out for sure. :)
Yes it is a keet friendly show. It's a Fall Festival.
This Scarecrow Festival looks really cool!
It is absolutely Keet Friendly, there is a craft fair and a lot of other stuff (of course the BBB too)
I have added a link to the web page!
http://www.scarecrowfest.com/
Lisa
Thanks for the info Lisa!

"Enjoy free, live entertainment, great food, numerous free and interactive children's events, the famous Autumn on the Fox Art & Craft Show and so much more at this NON-alcohol, family fun festival!"

Drats! :wink: :lol: My kids asked if we could do something fun this weekend... we're in!
You’re still grinning, we’re still winning, nothing left to say
I’m still gliding as I go flying down this endless wave

Wino you know
God's Own Drunk
Posts: 21467
Joined: February 5, 2002 7:00 pm
Favorite Buffett Song: Far Side of the World & Somewhere Over China
Number of Concerts: 105
Favorite Boat Drink: Beaujalais Villages French Burgundy
Location: Plowin' straight ahead, come what may

Post by Wino you know »

I just found out yesterday that Johnny & the band WILL be here in April for our Island Fever Phlocking.
WON'T YA, JOHNNY!!! :D :D :D

188 days!

Johnny
I Love the Now!
Posts: 1915
Joined: January 21, 2004 9:36 am
Number of Concerts: 0
Location: Where's my pants?

Post by Johnny »

Wino you know wrote:I just found out yesterday that Johnny & the band WILL be here in April for our Island Fever Phlocking.
WON'T YA, JOHNNY!!! :D :D :D

188 days!
YES WE WILL. I can't wait.
ImagePre Orders @ www.beachbumband.com| Drop date is 12/09/2008!

Parrothead26
We are the People our Parents Warned us
Posts: 322
Joined: December 6, 2004 1:29 pm
Number of Concerts: 0
Contact:

Post by Parrothead26 »

Im going threw beachbum band withdrawls!!! :cry: :(

Tiki Bar
Thank God the Tiki Torch Still Shines
Posts: 23772
Joined: August 30, 2002 12:13 pm
Favorite Buffett Song: One Particular Harbour / Tin Cup Chalice medley!
Number of Concerts: 30
Favorite Boat Drink: Friends don't let friends drink tequila! Beer me!
Location: location location

Post by Tiki Bar »

Parrothead26 wrote:Im going threw beachbum band withdrawls!!! :cry: :(
This barren schedule is a ploy to make us want them more! :wink: :lol:
You’re still grinning, we’re still winning, nothing left to say
I’m still gliding as I go flying down this endless wave

Harbor Baby
I gotta go where it's warm
Posts: 660
Joined: January 22, 2006 1:46 pm
Number of Concerts: 0
Location: NOT AT COLLEGE ANYMORE!!!!!!!!!!!!

Post by Harbor Baby »

Tiki Bar wrote:
Parrothead26 wrote:Im going threw beachbum band withdrawls!!! :cry: :(
This barren schedule is a ploy to make us want them more! :wink: :lol:
I agree!!!!!!! And all of the shows are on weekends that I can't go!!! Like this Saturday....well, I may be there for a bit....its complicated
But there's this one particular harbour
So far but yet so near
Where I see the days as they fade away
And finally disappear

Parrothead26
We are the People our Parents Warned us
Posts: 322
Joined: December 6, 2004 1:29 pm
Number of Concerts: 0
Contact:

Post by Parrothead26 »

Harbor Baby wrote:
Tiki Bar wrote:
Parrothead26 wrote:Im going threw beachbum band withdrawls!!! :cry: :(
This barren schedule is a ploy to make us want them more! :wink: :lol:
I agree!!!!!!! And all of the shows are on weekends that I can't go!!! Like this Saturday....well, I may be there for a bit....its complicated
I know it majorly sucks! I have a blind date tommorow nite :o :-? and then I have a wedding saturday nite.. I need to get them down in are area sometime..!!!!

Harbor Baby
I gotta go where it's warm
Posts: 660
Joined: January 22, 2006 1:46 pm
Number of Concerts: 0
Location: NOT AT COLLEGE ANYMORE!!!!!!!!!!!!

Post by Harbor Baby »

Parrothead26 wrote:
Harbor Baby wrote:
Tiki Bar wrote:
Parrothead26 wrote:Im going threw beachbum band withdrawls!!! :cry: :(
This barren schedule is a ploy to make us want them more! :wink: :lol:
I agree!!!!!!! And all of the shows are on weekends that I can't go!!! Like this Saturday....well, I may be there for a bit....its complicated
I know it majorly sucks! I have a blind date tommorow nite :o :-? and then I have a wedding saturday nite.. I need to get them down in are area sometime..!!!!
Good luck on the date :wink:
But there's this one particular harbour
So far but yet so near
Where I see the days as they fade away
And finally disappear

Parrothead26
We are the People our Parents Warned us
Posts: 322
Joined: December 6, 2004 1:29 pm
Number of Concerts: 0
Contact:

Post by Parrothead26 »

Harbor Baby wrote:
Parrothead26 wrote:
Harbor Baby wrote:
Tiki Bar wrote:
Parrothead26 wrote:Im going threw beachbum band withdrawls!!! :cry: :(
This barren schedule is a ploy to make us want them more! :wink: :lol:
I agree!!!!!!! And all of the shows are on weekends that I can't go!!! Like this Saturday....well, I may be there for a bit....its complicated
I know it majorly sucks! I have a blind date tommorow nite :o :-? and then I have a wedding saturday nite.. I need to get them down in are area sometime..!!!!
Good luck on the date :wink:
THANKS!! Im very nervous!! We have talked on the phone but havent met each other yet in person!! yikes!!!!

Novelist's eye
We are the People our Parents Warned us
Posts: 356
Joined: April 9, 2005 3:46 pm
Number of Concerts: 0
Location: One Particular Harbour

Post by Novelist's eye »

Tiki Bar wrote:
Parrothead26 wrote:Im going threw beachbum band withdrawls!!! :cry: :(
This barren schedule is a ploy to make us want them more! :wink: :lol:
Is it humanly possible for us to want them more than we do?
"There's a thin line between Saturday night and Sunday mornin'!"

Novelist's eye
We are the People our Parents Warned us
Posts: 356
Joined: April 9, 2005 3:46 pm
Number of Concerts: 0
Location: One Particular Harbour

Post by Novelist's eye »

Johnny wrote:
Novelist's eye wrote:
Harbor Baby wrote:Where is everybody????
I've been MIA too. Dang reality. I hate it. I survived Homecoming week...woo hoo. Now I just need a nap.
Well, no need to call to see if I can see the band this weekend. I'm heading to Brighton? MI for a wedding. Ugh.
I miss everybody. Johnny, I think the only way I'll see the band during the school year is if I can get you guys to come play here!
When you say here... where do you mean? Your town? House? Bedroom?
Yes...yes...and YES!!! (Imagine me doing my best impression of Meg Ryan in Harry Met Sally).
"There's a thin line between Saturday night and Sunday mornin'!"

Harbor Baby
I gotta go where it's warm
Posts: 660
Joined: January 22, 2006 1:46 pm
Number of Concerts: 0
Location: NOT AT COLLEGE ANYMORE!!!!!!!!!!!!

Post by Harbor Baby »

Novelist's eye wrote:
Johnny wrote:
Novelist's eye wrote:
Harbor Baby wrote:Where is everybody????
I've been MIA too. Dang reality. I hate it. I survived Homecoming week...woo hoo. Now I just need a nap.
Well, no need to call to see if I can see the band this weekend. I'm heading to Brighton? MI for a wedding. Ugh.
I miss everybody. Johnny, I think the only way I'll see the band during the school year is if I can get you guys to come play here!
When you say here... where do you mean? Your town? House? Bedroom?
Yes...yes...and YES!!! (Imagine me doing my best impression of Meg Ryan in Harry Met Sally).
LOL!!!! :lol: :lol: :lol: I needed that laugh!!!!!! :D
But there's this one particular harbour
So far but yet so near
Where I see the days as they fade away
And finally disappear

Tiki Bar
Thank God the Tiki Torch Still Shines
Posts: 23772
Joined: August 30, 2002 12:13 pm
Favorite Buffett Song: One Particular Harbour / Tin Cup Chalice medley!
Number of Concerts: 30
Favorite Boat Drink: Friends don't let friends drink tequila! Beer me!
Location: location location

Post by Tiki Bar »

:lol: :lol: :lol: :lol: @ Nora! Miss you! :D
You’re still grinning, we’re still winning, nothing left to say
I’m still gliding as I go flying down this endless wave

iuparrothead
God's Own Drunk
Posts: 21170
Joined: May 30, 2001 8:00 pm
Number of Concerts: 0
Location: Go Cubs Go!!!

Post by iuparrothead »

Tiki Bar wrote:Anyone??

Date: Saturday, October 7, 2006
Time: 7:00 PM

Location:
St Charles Scarecrow Festival
Lincoln Park, Rt 64 and 4th Street
St Charles, IL
Can I come? [smilie=battingeyes.gif]
Image`How do you know I'm mad?' said Alice.
`You must be,' said the Cat, `or you wouldn't have come here.'

Tiki Bar
Thank God the Tiki Torch Still Shines
Posts: 23772
Joined: August 30, 2002 12:13 pm
Favorite Buffett Song: One Particular Harbour / Tin Cup Chalice medley!
Number of Concerts: 30
Favorite Boat Drink: Friends don't let friends drink tequila! Beer me!
Location: location location

Post by Tiki Bar »

iuparrothead wrote:
Tiki Bar wrote:Anyone??

Date: Saturday, October 7, 2006
Time: 7:00 PM

Location:
St Charles Scarecrow Festival
Lincoln Park, Rt 64 and 4th Street
St Charles, IL
Can I come? [smilie=battingeyes.gif]
Hell yeah!! :D :D
You’re still grinning, we’re still winning, nothing left to say
I’m still gliding as I go flying down this endless wave

Post Reply